SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
available issues issue8 issue10 author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing   RSS

Revista de Investigacion Psicologica
Print version ISSN 2223-3032

 

Table of contents
Revista de Psicologia  no.9 La Paz  2013

 OPENING WORDS
  
 
        · text in Spanish     · Spanish ( pdf )
  
 PRESENTATION
  
 
        · text in Spanish     · Spanish ( pdf )
  
 ORIGINAL ARTICLE
  
 ·  Estado de la educación primaria en Bolivia en cifras e indicadores
Peredo Videa, Rocío de los Ángeles

        · abstract in English | Spanish | Portuguese     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )
  
 ·  Nuevas herramientas para los alumnos de 5o  año de la carrera de Psicología
Escobari Cardozo, Martha Virginia

        · abstract in English | Spanish | Portuguese     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )
  
 ·  Análisis de conflicto en situación de procesos de divorcio
Requena Gonzales, Silvia

        · abstract in English | Spanish | Portuguese     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )
  
 ·  EL SUJETO EN LA CIENCIA PSICOLÓGICA
Tintaya Condori, Porfidio

        · abstract in English | Spanish | Portuguese     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )
  
 ·  Desarrollo de estrategias psicosociales y de autocuidado en equipos de salud para promover la calidad de vida en pacientes con cáncer
Pérez Sánchez de Loria, Gina

        · abstract in English | Spanish | Portuguese     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )
  
 ·  La virtud: Sabiduría y conocimiento, y la virtud: Espiritualidad y trascendencia, de estudiantes identificados aymaras
Sejas Gomez, Ricardo

        · abstract in English | Spanish | Portuguese     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )
  
 ·  Estresores cotidianos y su relación con el afrontamiento en niños  de 8-12 años del hogar José Soria de La Paz
Nina Huanca, Paula Andrea

        · abstract in English | Spanish | Portuguese     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )
  

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License