SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
available issuesvol.3 issue1vol.3 issue3 author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing   RSS

Revista Integra Educativa
On-line version ISSN 1997-4043

 

Educación Matemática

Table of contents
Rev. de Inv. Educ. vol.3 no.2 La paz May 2010

 EDITORIAL
  
 Mora, David
        · text in Spanish     · Spanish ( pdf )
  
Formación matemática como parte de la educación integral básica (EIB) de todas las personas
Mora, David

        · abstract in English | Spanish     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )
  
Las venas abiertas de la matemática financiera
Rojas Olaya, Alí Ramón

        · abstract in English | Spanish     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )
  
Componente matemático del diseño curricular del sistema educativo bolivariano
Mendoza, Orlando

        · abstract in English | Spanish     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )
  
Investigación-acción participativa, crítica y transformadora Un proceso permanente deconstrucción
Becerra Hernández, Rosa; Moya Romero, Andrés

        · abstract in English | Spanish     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )
  
De lo real a lo formal en matemática
Silva Alayón, Darwin Jesús

        · abstract in English | Spanish     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )
  
Educación matemática y dialéctica. Bases para una investigación científica
Beyer K., Walter O.

        · abstract in English | Spanish     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )
  
Formando docentes de matemática para la enseñanza del álgebra lineal
Gracia, Mariagabriela

        · abstract in English | Spanish     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )
  
Currículo, internet y matemáticas escolares
Serrano Gómez, Rovimar; Torrealba, Hermelinda; Serrano Gómez, Wladimir

        · abstract in English | Spanish     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )
  
La educación matemática. Su presencia y futuro en la universidad del zulia
Parra S., Hugo

        · abstract in English | Spanish     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )
  

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License