SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.19 número34Los elementos de filosofía política en la era colonial del Alto Perú: Una aproximación provisional índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO

Compartir


Revista Ciencia y Cultura

versión impresa ISSN 2077-3323

Resumen

JURADO VEGA, Rebeca L.. Architecture & Education: Some approaches to the issue. Rev Cien Cult [online]. 2015, vol.19, n.34, pp.175-186. ISSN 2077-3323.

The author, resorting to conceptual frames of architectonical practice, deals with premises and conditions of the educative tasks in this disciplinary fleld. She sustains that the creative and projective feature of Architecture that should impose to students and professionals of this fleld a critical approach to the constituted knowledge of the teaching-learning process, does not transcend to the educative domain in order to transform it.

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )

 

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons