SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.24 issue38Methodology for a postmodern approach to transdisciplinary learning communitiesMaking sense for social change? A theoretical approach from phylosophy to organization studies author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Journal

Article

Indicators

Related links

  • Have no similar articlesSimilars in SciELO

Share


Punto Cero

On-line version ISSN 1815-0276

Abstract

ROCABADO AUE, Willy Javier. TRANSDISCIPLINARY LEARNING COMMUNITIES IN LATIN AMERICA. A STATE OF THE ART. Punto Cero [online]. 2019, vol.24, n.38, pp.57-72. ISSN 1815-0276.

El texto revisa algunos aportes realizados en los últimos 15 años al estudio de las Comunidades Transdisciplinarias de Aprendizaje realizados en América Latina con una estructura que permite observar con claridad el acercamiento teórico, la descripción de la metodología utilizada y, cuando corresponde, los resultados de la aplicación.

Keywords : Revisión; Comunidades Transdisciplinarias; Aprendizaje; América Latina; Review; Transdisciplinary Communities; Learning; Latin America.

        · text in English     · English ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License