SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.15 issue20The Communication Theories Teaching in the Social Communication Sciences Career at San Andres Public University (UMSA)Boí Bumbá de Parintins (AM) y Çayré (Pará), (re) meanings: partíes, shows, media and tourism author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Journal

Article

Indicators

Related links

  • Have no similar articlesSimilars in SciELO

Share


Punto Cero

Print version ISSN 1815-0276On-line version ISSN 2224-8838

Abstract

FOFONCA, Eduardo. La Práctíca de Blogs Comunícacíonales: Posíbles factores contríbuyentes a la Educación Contemporánea. Punto Cero [online]. 2010, vol.15, n.20, pp.19-25. ISSN 1815-0276.

Las temáticas abordadas por el sistema de comunicación de los blogs, con múltiples, (política, moda, turismo, música, cultural educación). En la educación, los blogs, también han sido adoptados desde mediados de los años 2000. En ese sentido, el objetivo es delinear más profundamente Ia comunicación y su interface con la educación. Por tanto, observamos como los blogs pueden reorientar caminos de aprendizaje, contribuyendo como práctica comunicacional para la educación contemporanea.

Keywords : blog; comunicación digital.

        · abstract in English | Portuguese     · text in Portuguese     · Portuguese ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License