SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.12 número14El Derecho a la Comunicación como eje articulador de la ética política en democraciaUniversidad y masificación Acepciones y consecuencias de una realidad del siglo XXI índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO

Compartir


Punto Cero

versión On-line ISSN 1815-0276

Resumen

La importancia de la gestión profesional de la imagen corporativa. Punto Cero [online]. 2007, vol.12, n.14, pp. 59-64. ISSN 1815-0276.

Abstrac The professional action of corporate image should be carried out from a new scope of communication: the XXI century paradigm that comes out of a new understanding of the company’s action: what matters is not what is done but what is said. Who says so understands that the invisibles assets are much more valuable than the tangible assets; for this reason this new professional of communication is a CEO in Communications (Director or Dircom) who is in charge of the most valuable resource of the organization his image linked to its culture and corporate identity.

Palabras clave : corporate identity; Dircom; organization.

        · resumen en Español | Portugués     · texto en Español     · Español ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License