SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.11 número13Gestión y mediaciones en las radios comunitarias. Un diagnóstico del Estado de Santa Catarina, sur de Brasil índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO

Compartir


Punto Cero

versión impresa ISSN 1815-0276versión On-line ISSN 2224-8838

Resumen

Los eventos como vehículos de información organizacional. Punto Cero [online]. 2006, vol.11, n.13, pp.77-88. ISSN 1815-0276.

Abbstract In a global context where competition is ruthless, organizations must use the available resources in the most efficient way to improve their communicational processes at in-house level and especially with their immediate customers. In the Bolivian context, in general terms, the traditional use of mass media is the most demanded, dismissing the potential of alternative tools, such as those which emphasize on communication directed towards groups. This essay attempts to reappraise the contribution that events can make as vehicles of organizational information. Setting forth these techniques entails a coherent planning process leading to the application of certain protocol skills, team work, leadership and a great deal of creati

Palabras clave : Organization; interaction; events; group communication; planning.

        · resumen en Español | Portugués     · texto en Español     · Español ( pdf )

 

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons